jaodu

Alla inlägg den 6 september 2011

Av tildaolejla hemligt - 6 september 2011 13:03

Hej svejs    


Idag har ja  studiedag men det har inte Tilda hahah  


Jag vakna 11:51 om man ska vara exakt . Jag ska snart ta på mig sen kanske ska gå ut, men det finns ingen att gå ut med alla är ju i skolan det är typ bara kunskapskolan som har studiedag    Men när Tilda kommer hem så ska ja antagligen va med henne. Det kommer att bli kul    Imorgon så rider vi det kommer att bli superduperkul . Hoppas att det blir fint väder för då ska vi rida ut    Hoppas Tilda kommer in på Kunskap det skulle bli jättekul   Ja.... vad ska man hitta på ehh just det Tilda har gittarkurs idag tror ja och då ska ja följa med  


    Love uuuuu sooo much Geena and Lizza you are my babies <3 loveeee uuuuuu  



Kram Lejla  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två glada tjejer på 12 år som älskar hundar, agility, Eric Saade och musik.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Eric Saade?
 Bäst! Absolut bäst!
 Nja...sådär.
 Han är väl okej :)
 Sämst!
 Usch, påminn mig inte!
 Vet inte :/

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad du tycker om bloggen?

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards